Consell Districte: Participació i Accessibilitat el 21 de maig. Registra't ara!
14 de maig de 2026
Consell de Districte del dijous 21 de maig: Com participar?
El Consell de Districte del dijous 21 de maig es durà a terme a partir de les 18:30 hores, oferint la possibilitat d'assistir presencialment a la sede del Districte, situada a la ronda del Guinardó, 49. Es permetrà l'entrada de públic fins a assolir l'aforament màxim, o es podrà seguir la sessió a distància a través de la retransmissió en directe al lloc web del Districte.
S'han implementat diverses mesures d'accessibilitat a la comunicació, que inclouen subtitulació en pantalla, interpretació en llengua de signes i bucle magnètic, amb l'objectiu de garantir la participació de totes les persones interessades.
Per conèixer l'ordre del dia, es pot accedir al document adjunt proporcionat.
Procediment d'intervenció al Consell
Qui desitgi intervenir al Consell, ja sigui de manera presencial o virtual, ha de registrar-se prèviament a través de la plataforma municipal d'Atenció en línia. Per dur a terme aquest registre, es poden utilitzar els següents enllaços:
Les preguntes o consultes seran acceptades fins a 24 hores abans de la celebració de la sessió, és a dir, fins a les 18:30 hores del dimecres, 20 de maig.
Per aquells ciutadans que hagin sol·licitat intervenir, se'ls facilitarà un enllaç per connectar-se a la sessió plenària, permetent-los exposar en directe el contingut de les seves preguntes, queixes o suggeriments a través de videoconferència. També podran realitzar la seva intervenció de forma presencial des de la seu del Districte, si així ho prefereixen.
Què és el Consell Plenari?
El Consell Plenari representa l'òrgan de participació i representació col·lectiva del Districte. La presidència recau en un regidor designat per l'alcalde, estant format per consellers en una representació proporcional als resultats electorals del territori que representen.