Taller 'Capítol II - Digestió: Manifest d'artista'
· Quan? 30 de novembre de -0001
En un moment en què la figura de l'artista està en crisi i demana una constant resignificació, Manifest d'Artista especula sobre el procés digestiu de l'artista a la ciutat. A través d'una instal·lació gastronòmica interactiva, aquest sopar converteix en comestibles totes aquelles etapes, relacions i transformacions que les creadores emergents han d'assimilar per tal de sobreviure en aquest entorn. Al llarg del circuit, què s'absorbeix i què no pot ser incorporat? Què podem pair i què volem expulsar? Estem cansades que Barcelona se'ns mengi, o d'haver de menjar-nos-la nosaltres?Per Liminal (@liimiinal)
Horaris:
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres de 09:00h. a 14:00h. i de 16:00h. a 21:00h. Dissabte de 10:00h. a 14:30h.
Categoria:
Associacions
