Espectacle "Desídia", de La Diminuta i companyia
· Quan? 30 de novembre de -0001
Atrapades com cada dia en el mateix bar, tres noies comparteixen els desitjos frustrats que les travessen. Tot i l'entesa i la compassió que acaba apareixent entre elles per primera vegada després d'haver-se compartit els seus anhels, no son capaces de sortir del cercle desidiós al qual es veuen evocades. La frustració ha esdevingut la seva rutina i, per mirar d'apaivagar-la, beuen i es lamenten en va. Com sortir d'això? Feta en clau híbrida, la peça pretén ser en el fons una oda irònica i poètica als petits moments que ens passen per davant, però que no sempre estem obertes i disponibles per copsar. Dramatúrgia i direcció: Sara Q. Pipó; Ajudantia de direcció: Lili Molina Martínez;Interpretació: Georgina Balart, Marta Codina I Zaida Lloveras; Disseny de so: Ernest Pipó; Escenografia: Cesc Colomina; Il·luminació: Sílvia Valls; Vestuari: Elena Baliarda. Agraïments: Fien Vandermeersch, Marta Tirado, Gemma Almenara, Maria Pérez, Albert Quiñonero, Mariona Pipó i Amanda Her.Una producció de La Diminuta i companyia
Horaris:
Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres de 09:00h. a 14:00h. i de 16:00h. a 21:00h. Dissabte de 10:00h. a 14:30h.
Categoria:
Associacions
